Case study mangobots.com

Roboti v Messengeru

Naše Baby Design Web Messenger bot

V některých podstatných detailech Messenger boti zase po delší době mění chování uživatelů na internetu, podobně jako před pár lety mobilní telefony a aplikace. To si myslíme, i když jsme samořejmě strašně na začátku.

Proč zrovna boti, prosímvás?

Máte prostředí, které používá miliarda lidí. Velká část z nich ho používá denně, mnozí i několik hodin denně. Aktivně v messengeru kecáme, pracujeme, zjišťujeme informace a jinak fungujeme.

si zařizuju dovolenou a přizvu letenkového nebo ubytovávacího bota, aby za mě vyřídil otravné detaily

nakupuju pravidelně drobnosti na jedno kliknutí

dostávám každé ráno tři zprávy, které mě zajímají

kontroluju bankovní transakce

dostávám varování před zemětřesením, hurikánem nebo třeba informace o počasí v horách

řeším zapomenutou čepici ve vlaku, objednávám taxi

Představa je to lákavá. Na každý problém nemusím instalovat dvě mobilní aplikace, nemusím se pokaždé znovu orientovat v nestandardních a složitých webových rozhraních.

MANGOWEB A MESSENGER BOTI

Operačním systémem člověka je řeč, ne klikání na tlačítka a vyplňování formulářů. Proto se o různé boty, kteří si s vámi můžou povídat snaží lidstvo už od 60. let. Až poslední dobou se s nimi rozthl pytel a řeší je všichni velcí technologičtí hráči. Siri od Apple, boti ve Skypu od Microsoftu, Alexa od Amazonu nebo třeba vtipná Anna od Ikei. Myslíte, že by se vám nějaký bot do Messengeru hodil? Dejte vědět, umíme to, jsme v tom teď denně. Trochu více informací jsme zpracovali na stránce mangobots.com.